REFUSIONS- OG RETURPOLITIK

Returneringer

Kan jeg returnere min ordre? Ja, det kan du.

Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, kan du returnere den inden for 30 dage efter modtagelsen.

For at være berettiget til en returnering skal følgende betingelser være opfyldt:

  • Produktet skal være i samme stand som ved modtagelsen, inklusive alle dele, komponenter og original emballage.
  • Tegn på normal brug er acceptabelt, undtagen skader forårsaget af misbrug.
  • Varer, hvor hygiejne er vigtigt, skal rengøres grundigt inden returnering.
  • Produktet var defekt ved modtagelsen.

En returnering vil blive behandlet inden for 7 hverdage. Hvis betingelserne er opfyldt, vil returneringen blive officielt accepteret inden for denne periode.

Vi forbeholder os ret til at afvise returneringer, hvis varerne ser ud til at være brugt eller beskadiget uden for vores ansvar.

Sådan returnerer du din ordre

Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du følge disse trin:

  1. Send en e-mail til: support@vera-nord.dk
  2. Inkluder følgende i din e-mail:
    • Ordenummer
    • Årsag til returneringsanmodningen
    • Foto af produktet i tilfælde af beskadigelse
    • Kundens fulde navn
    • Kundens adresse

Når vi har modtaget din anmodning, vil vi give dig den korrekte returadresse.

Send ikke din returnering til afsenderens adresse. Kunden er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering af produktet.

Refusion

Når din returnering er modtaget og godkendt, vil din refusion blive behandlet inden for 7-14 hverdage.

Refusionen vil blive udbetalt til den oprindelige betalingsmetode, medmindre andet er aftalt.

Forsendelsesomkostninger refunderes ikke, medmindre varen var defekt eller ikke svarede til beskrivelsen.

Hvis returnerede varer ikke opfylder de angivne betingelser (f.eks. brugt eller beskadiget uden for vores ansvar), forbeholder vi os ret til at afvise refusionen.

Annulleringer

Forbrugere har ret til at annullere deres ordre i overensstemmelse med følgende betingelser:

  • Du kan annullere din ordre inden for 12 timer efter bestillingen og modtage en 100 % refusion.
  • Da vi arbejder med et automatiseret system, behandles ordrer straks efter afgivelsen. Efter 12-timersfristen kan forsendelsen ikke afbrydes, når ordren er bekræftet. I så fald er refusion kun mulig, når varerne er modtaget og returneret til os.

For at udøve din fortrydelsesret skal du underrette os (Vera Nord) via e-mail med en klar erklæring om din beslutning om at fortryde.

Kunden er ansvarlig for alle omkostninger ved returnering af varerne, når 12-timers fortrydelsesfristen er udløbet.

Bemærkning om ordrer under transport

Da vores varer sendes fra Asien, kan leveringstiderne være længere. Hvis varerne allerede er under transport, er det ikke muligt at fortryde. Vent venligst, indtil varerne er leveret, og returner dem derefter til os.

Forkerte adresseoplysninger

Det er kundens ansvar at sikre, at de leveringsoplysninger, der angives ved kassen, er korrekte og fuldstændige. Vi er ikke ansvarlige for mistede eller forsinkede pakker på grund af forkerte adresseoplysninger. Hvis leveringen ikke kan gennemføres på grund af forkerte oplysninger, vil de påløbne forsendelsesomkostninger blive trukket fra refusionen. Der kan også opkræves et ekstra administrationsgebyr på op til 15 % af ordreværdien.

Hvis du vælger at få din ordre genforsendt efter at have rettet adressen, er du ansvarlig for forsendelsesomkostningerne og eventuelle administrationsgebyrer.

Uafhentede eller afviste pakker

Hvis en pakke ikke afhentes på afhentningsstedet eller afvises af kunden, returneres den automatisk til os. I sådanne tilfælde fratrækkes administrations- og returneringsgebyrer på 15 % af ordreværdien fra refusionen.

Forklaring

Gebyrene omfatter forsendelsesomkostningerne for returnering og administrativ behandling af den returnerede pakke. Vi anbefaler altid at afhente din pakke til tiden for at undgå ekstra omkostninger.

Betingelser

  • Returperiode: Returneringer skal rapporteres og sendes inden for 30 dage efter modtagelse af produktet.
  • Behandling af returneringer: Efter modtagelse og inspektion af den returnerede vare behandler vi refusionen inden for 7 dage. Du modtager en bekræftelses-e-mail.
  • Betingelser for refusion: En refusion godkendes, hvis produktet er ubeskadiget, ubrugt og i sin originale emballage. Refusioner for defekte eller forkert leverede produkter godkendes efter inspektion.
  • Refusionsperiode: Når returneringen er godkendt, vil det tage op til 7 dage at behandle refusionen til den oprindelige betalingsmetode.
  • Refusionsmetoder: Refusioner vil blive udstedt til den oprindelige betalingsmetode, der blev brugt på købstidspunktet.

Undtagelser fra returpolitikken

Følgende produkter kan ikke returneres:

  • Personlige eller specialfremstillede varer
  • Hygiejneprodukter (f.eks. sokker, undertøj), medmindre de er uåbnede og ubrugte

Forsendelsesmetode og omkostninger

  • Forsendelsesmetode: DHL + Track & Trace
  • Returneringsdestination: Kina – alle returneringer skal sendes til vores partner i Kina.
  • Anslåede returomkostninger: ca. 130 DKK – 220 DKK

Brandnavn: Vera-Nord

Kontaktadresse: Fred. Roeskestraat 90B39, Amsterdam, Noord-Holland, 1076ED, Netherlands

E-mail: support@vera-nord.dk

Kundeservicens åbningstider: Mandag til fredag – kl. 8.00 til 16.00

Leveringstid: 1-3 hverdages behandling + 6-11 hverdages levering (samlet 7-14 hverdage).

Annullering: Du kan annullere din ordre inden for 12 timer efter bestillingen og modtage en fuld refusion. Efter 12 timer kan refusion kun ske via returnering (se returpolitikken).

Kundeservice: Mandag til fredag – kl. 8.00 til 16.00. Vi bestræber os på at svare inden for 12 timer.
Kontakt: support@vera-nord.dk
Adresse: Fred. Roeskestraat 90B39, 1076 ED Amsterdam, Nederland.
Ejer: Evolve Venture V.O.F.